2021-1 EKPSS/Kura İle Engelli Kamu Personeli Sonuçlarına Göre Üniversitemize Atanmaya Hak Kazanan Adaylardan İstenilen Belgeler

2021-1 EKPSS/Kura ile Engelli Kamu Personeli Yerleştirme sonuçlarına göre Üniversitemize atanmaya hak kazanan adayların atanma işlemlerine esas olmak üzere aşağıdan belirtilen belgeleri 03.02.2021-11.02.2021 tarihleri arasında Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.

1- Atanma Talep Dilekçesi (Dilekçe örneği için TIKLAYINIZ)

2- Atanma Başvuru Formu (Form için TIKLAYINIZ)

3- EKPSS Yerleştirme Sonuç Belgesi (Doğrulama kodu bulunan)

4- Onaylı Diploma/Mezuniyet Belgeleri (Yabancı ülkelerden alınan diplomalar için ek olarak Onaylı Denklik Belgesi)

5- Varsa ortaöğretim veya lisede hazırlık sınıfında başarılı geçen öğrenimini gösteren belgenin aslı

6- Askerlik şubesinden Askerli Durum Belgesi (muaf, tecilli, terhis olduğunu belirten) (erkek için)

7- Adli Sicil Kaydı (E-Devlet Üzerinden Alınan Belge Kabul Edilecektir.)

8- Engelli Sağlık Kurulu Raporu (Üniversite hastaneleri veya tam teşekküllü devlet hastanelerinden alınmış)

9- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

10- 4 adet vesikalık fotoğraf (Kılık Kıyafet Yönetmeliğine uygun olarak son 6 ay içinde biyometrik olarak çekilmiş)

11- İkametgah Belgesi ( E-Devlet Üzerinden Alınan Belge Kabul Edilecektir)

12- Mal Bildirim Formu (Personel Daire Başkanlığı internet sayfasından alınacaktır.)

13- Herhangi bir kurumda çalışmakta olanlar ile ayrılmış olanlar için bu hizmetlerini gösterir onaylı hizmet cetveli

14- Onaylı SGK Hizmet Dökümü (çalışmışsa)