2021-1 EKPSS/Kura ile Engelli Kamu Personeli Yerleştirme sonuçlarına göre Üniversitemize atanmaya hak kazanan adayların atanma işlemlerine esas olmak üzere aşağıdan belirtilen belgeleri 03.02.2021-11.02.2021 tarihleri arasında Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.
1- Atanma Talep Dilekçesi (Dilekçe örneği için TIKLAYINIZ)
2- Atanma Başvuru Formu (Form için TIKLAYINIZ)
3- EKPSS Yerleştirme Sonuç Belgesi (Doğrulama kodu bulunan)
4- Onaylı Diploma/Mezuniyet Belgeleri (Yabancı ülkelerden alınan diplomalar için ek olarak Onaylı Denklik Belgesi)
5- Varsa ortaöğretim veya lisede hazırlık sınıfında başarılı geçen öğrenimini gösteren belgenin aslı
6- Askerlik şubesinden Askerli Durum Belgesi (muaf, tecilli, terhis olduğunu belirten) (erkek için)
7- Adli Sicil Kaydı (E-Devlet Üzerinden Alınan Belge Kabul Edilecektir.)
8- Engelli Sağlık Kurulu Raporu (Üniversite hastaneleri veya tam teşekküllü devlet hastanelerinden alınmış)
9- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
10- 4 adet vesikalık fotoğraf (Kılık Kıyafet Yönetmeliğine uygun olarak son 6 ay içinde biyometrik olarak çekilmiş)
11- İkametgah Belgesi ( E-Devlet Üzerinden Alınan Belge Kabul Edilecektir)
12- Mal Bildirim Formu (Personel Daire Başkanlığı internet sayfasından alınacaktır.)
13- Herhangi bir kurumda çalışmakta olanlar ile ayrılmış olanlar için bu hizmetlerini gösterir onaylı hizmet cetveli
14- Onaylı SGK Hizmet Dökümü (çalışmışsa)