Fakültemiz, kalite güvence sisteminin güçlendirilmesi ve sürekli iyileştirme hedefleri doğrultusunda çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.
Bu kapsamda, 19 Haziran 2026 Cuma günü Kalite Koordinatörlüğü ve Fakülte yönetimimizin katılımıyla önemli bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirilmiştir. Toplantıda, fakültemizin mevcut kalite standartları detaylı bir şekilde ele alınmış ve Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) süreçleri çerçevesinde hazırlanan Kurumsal Geri Bildirim Raporu titizlikle değerlendirilmiştir.
Gelişmeye açık alanlarımızın tespiti ve güçlü yönlerimizin sürdürülebilirliği üzerine stratejik kararların alındığı toplantıda, geleceğe yönelik yol haritası belirlenmiştir.
Fakültemiz, eğitim-öğretim ve idari süreçlerde kalite standartlarını en üst seviyeye çıkarmak adına çalışmalarını kararlılıkla sürdürecektir.