Personel Daire Başkanlığı koordinasyonunda Üniversitemiz akademik ve idari birimleri ile istişare toplantısı 24.06.2026 tarihinde gerçekleştirildi.
Toplantıda, 2025-2026 Eğitim-Öğretim yılında insan kaynakları yönetimi alanında yürütülen çalışmalar ve gerçekleştirilen işlemler kapsamlı bir şekilde değerlendirilirken, elde edilen sonuçlar doğrultusunda 2026-2027 Eğitim-Öğretim yılına ilişkin hedefler ve planlamalar ele alındı. İnsan kaynakları yönetiminin daha etkin, verimli ve sürdürülebilir bir yapıda yürütülmesine yönelik görüş alışverişinde bulunulan toplantıda, kurumsal kapasitenin geliştirilmesine katkı sağlayacak öneriler değerlendirildi.
Personel Daire Başkanı Mustafa FIRAT tarafından yapılan sunumlarda, personel yönetimi alanında yürütülen faaliyetler, mevcut uygulamalar ve geleceğe yönelik projeler hakkında katılımcılara bilgi verildi. Birimler arasında koordinasyonun güçlendirilmesi, hizmet kalitesinin artırılması ve insan kaynakları süreçlerinin daha etkin yönetilmesine yönelik konular üzerinde duruldu.
Karşılıklı değerlendirme, istişare ve geleceğe dönük planlamaların yapıldığı toplantının, kurumun insan kaynakları politikalarının geliştirilmesine ve birimler arası iş birliğinin güçlendirilmesine katkı sağlaması hedefleniyor.
Toplantıya katılım sağlayan, görüş ve önerilerini paylaşan iç paydaşlarımıza teşekkür ederiz.